من و تو (از خودم)
قاصدکهای بی نشون
.........
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم به وبلاگ من خوش آومدید....از اینکه به وبلاگ من سرمیزنید ممنونم.. @->-

پيوندها
•.♥.• عشقولانه •.♥.•
بهشت گمشده ی من
ساده دل
دریا دلان
₪Lonely₪
میخ دانلود
چند قطره احساس
پلاک عشق
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدکهای بی نشون و آدرس lllghasedaklll.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:







مرجع کد آهنگ
نويسندگان
no name

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 27 / 2 / 1391برچسب:, :: 11:51 :: نويسنده : no name

امروز بعد از ماه ها سکوت ...

بعد از ماه ها فرار ز اين دفتر و مداد که عاشقانه مرا بسوي خود فرياد ميزدند باز هم
دست به قلم شدم...
تا بنويسم...
نه مثل هميشه...نه از دردهايم...نه از دلتنگيهايم...نه از دوري ...و نه از عشق....

بلکه از تو ...و از من...آري من...
مني که سالهاست مينويسم و مينويسم...
فقط براي تو...
تويي که حتي يک کلمه ازحرفهايم را نميخواني...
اما باز هم مينويسم...
تا روزي که اشک آسمان دنيا را به نيستي بکشاند...



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت13:07---27 ارديبهشت 1391
وبلاگ خیلی قشنگی داری
به وبلاگ منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: